Sandras

Kristian Gidlund

Kategori: Tankar

Vill tipsa om en blogg. I kroppen min som Kristian Gidland skriver. Vackert och sorgligt på samma gång. Jag måste läsa hans bok oxå.

Måndagkväll, ska erkänna att imorse var jag trött. Hade sovit bra hela natten men ändå trött. Vissa dagar är så men de har ändå gott väldigt bra på jobbet.

Solen sken väldigt myk när jag slutats så jag fick för mig att ta cykeln till Arnö och chansa på att Nettan och Ilze va hemma vilket dom var. Och då fick jag middag och kaffe där. Så himla snällt.

Och en cykeltur är underskattat, jättehärligt faktiskt :)

Mina naglar har blivit mörkblå och jag har druckit ett glad rose. Vardagslyxtips!

Ska läsa några sidor sen sova, har sovmorgon till 10.30 imorn men ska ge mig ut på långpromenad ganska tidigt tänkte jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: