Sandras

Veckorevyn

Kategori: Tankar

Läser nya VR och dricker kamomillte på balkongen. Var annars? Nån gång ska jag sova på balkongen bara för att jag kan.

Dagen har vart jättebra. Så kul att träffa alla kollegor. Vi är så himla många till antalet och många unga och alla är så trevliga. Va inne på sälj en sväng idag ett gäng nya vikarier där oxå. hade ingen aning. Vi blir bara fler och fler.

Alla har fått fina sommarpresenter, alltså jag blir så glad för såntdär. genuint glad. Dom där små sakerna som gör så himla mycket för kroppen.

Förlåt men jag måste visa ett mejl som en kund skickat, låg utprintat på min plats när ja kom och nu har jag satt upp den på min plats som inspiration och pepp att göra ännu bättre för att överträffa förväntningar <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: