Sandras

Aw

Kategori:

Vilken bra fredag jag har haft! Allt har flytit på och jag lär mig så mycket i varje samtal. Roligt. Sältipsade oxå som gav sälj.

Har även haft ett feedback-möte på em som oxå kändes kanon. 45 min med min ledare kontinuerligt varje fre fram till maj. Ett möte där man bara fokuserar på mig och min utveckling. Sånt ger energi.

Vi har även haft aw ikväll. För mig vart de dock en tidig kväll. Tröttast i hela världen. Men iaf de bjöds på vin och italienskinspirerad plockmat och choklad och chips :) vi va på jobbet uppe i matsalen.

Jenny tog ett par bilder som jag faktiskt lånar av henne nu, säkert inga problem. Så här är har ni några av mina kollegor. Härligt gäng.

Godnatt. Jag dör av trötthet. Tänker sätta på ljudlöst för minimal risk att störa skönhetssömnen inatt. OM jag kommer njuta av min lediga helg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: