Sandras

En perfekt helg

Kategori: Tankar

Är det någonting som jag är bra på så är det all lyssna på min kropp. Vad den behöver och vad den inte behöver. Jag går alltid på magkänslan och 8 av 10 gånger stämmer den. Den här helgen behövde min kropp vila. Den behövde vara med min familj.
 
Igår va vi på Bomässan på Rosvalla. Det va mycket folk men inte hade hoppats på lite mer inspiration men alltid roligt med en utflykt. Vi fikade där och sen åkte vi till Pål jungs hage. Man är så sällan där så vi strosade lite uppe. 
 
Sen åkte vi hem och mamma och jag gick en långprommenad. Solen värmde så skönt och det var vindstilla så vi satt ute sen någon timme vid husknuten och gick igenom livet <3 Sen lade jag mig och stäckläset sofi farhmans träningsbok. Där fick jag desto mer inspiration än bomässan. På kvällen blev det lite te framför massa tvprogram. Sen somnade vi faktiskt rätt tidigt. Värt.
 
Imorse börjde vi med kaffe på sängen och sen prommenad med hunden. Va lite blåsigare än igår dock. Sen kom Marcus hem vid lunch så då åt vi allihoppa innan det va dags för 2 årskalas för Ella nu på eftermiddagen. Sen har vi fått en god nyhet att Ella ska bli storasyser i september. Så himla kul.
 
Nu har jag gjort fint i lägenheten, bäddat rent och så. Blir tvn resten av kvällen. Veckan är planerad och de kan bli en spännande sådan. Känner mig aningen förväntansfull.
 
Litar du på din magkänsla? 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: