Sandras

Godkväll

Kategori: Tankar

Tog mig nätt och jämnt till Sunlight ikväll. Visste att det skulle vara ett tufft pass därav tvekningen men jag va där och väldigt nöjd efteråt.
 
Den här torsdagen har gått superfort. Först satt jag på telefon ca 1 timme. Sen hade vi ett informationsmöte om färsäkringsstöd, sen vare snart lunch, lite teleon, iväg på nästa möte kl 14-15.30, sen har jag ringt lite kunder i olika ärenden sen va de dags att gå hem när kl blev halv 5. Vipps så va den dagen slut.
 
Jag börjar hitta mina egna rutiner och hur jag ska kunna arbeta effektivt men de är en liten konst men det är kul när man kommer på lite bra knep. Hörde idag på ett av mötena att det tar ca 5 år för att bli en färdig skadereglerare. Amen.
 
Va ute på Hemnet oxå ikväll och spande lite på lägenheten (igen) de ironiska va att man skulle få en hemförsäkring från Trygg-Hansa i två månader. Och de kära bloggläsare är lite som att svära i kyrkan. Iaf ska jag ta med mig mina föräldrar nästa vecka och syna lägenheten så får vi se hur utgången blir. ingen som vet.  
 
Ska gå och lägga mig snart men först ska ja kolla på lite frågor till avstämningsmötet imorn. Sen tar vi helg med gott samvete. Natti.
 
 
-----kan inte låta bli att drömma mig bort bland alla miljoner inredningsbilder-----
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: