Sandras

lördag

Kategori: Tankar

Har sovit och vaknat utan väckarklocka. Den känslan är inte dålig vill jag lova. Jag gick tillbaka till mina vanliga tider från och med i måndags 8-16.30 man känner skillnad från att ha jobbat 9-16 i en månad. Men kroppen har snart ställt in sig på det vanliga igen så de är ju bra. 
 
Gjorde mig en riktig lyxfrukost idag, vaniljkesella, god macka och ägg. Och kaffet såklart. Slökollat på Dr Phil haha bara för att jag kan. Solen börjar skina mer och mer, ser ut att bli en finfin dag. Ska gå långpw senare på dagen.
 
Nu ska göra mig söt och gå ut på stan. Jag har shoppingabstinens så jag hoppas stan levererar massa snggt vilket inte är så stor sannolikhet men ändå. Fick ett väldigt snyggt mail igår om bonusutbetalning i april så jag tänkte fira det idag. Wieee!!!! Jag är så tacksam för mitt arbete och för att få vara en del av ett sånt här stort framgångsrikt företag. Jag är stolt att jag jobbar på if. Lugn, vi hjälper dig.
 
Ska förska få tag på brosan oxå om han kan vara hygglo att köra mig till öster så jag kan lämna fyra påsar med kläder. Vem vet han kasnke vill ta en liten fika på stan oxå, kasnke på öster finns ju lite rara hak där!? jag ska fråga honom. Favvomarcus <3
 
Sen måste jag köpa present till Sara Bååv. Fest hos henne ikväll, blir som en liten reunion från sälj eftersom Moa ska oxå dit. Jätteroligt. Och ikväll ska jag, tro det lr ej, ut på krogen. Åsa kom hem igår så då får jag träffa henne och förhoppningsvis Linda. Underbar dag!! 
 
Hejdå.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: