Sandras

Nuläge

Kategori:

Blev en Pw ikväll istället för spinning och rygg/mage. Jag ville bara ut i friska luften.

När jag hade kommit en bit fick jag för mig att jag skulle gå förbi där jag har råkat sett en lägenhet på appen som ja jag inte riktigt kan släppa tanken på. Jag vet inte men de är nånting ned min magkänsla som säger att jag borde gå på visningen och undersöka om de är samma lika känsla som infinner sig när ja kommit in i den.

Sen gick ja en bit till och mötte Nettan och Ilze. De gjorde min kväll perfekt. De va precis dom jag behövde träffa idag <3

Ju ska jag äta årets första jordgubbar, längta efter bättre tider och kolla på Arrow.

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Saknar dig.... 😞

    2013-03-12 | 23:41:01
  • Nettan säger:

    Precis vad vi behövde också. Var så mysigt att se dig och få kramas lite!! <3 Stor Kram

    2013-03-14 | 20:22:58

Kommentera inlägget här: