Sandras

Onsdag

Kategori: Tankar

Sorry för kass uppdatering men finns inte så mycket tid över just nu, tom min träning har blivit lidandes den här veckan tyvärr. De där med träningen när jag flyttar har jag oxå tänkt på, jag får närmare till Ekensberg där jag gillar att springa/gå men längre till Sunlight... kasnke blir gymflytt till Hälsomagasinet till hösten. Har hört att dom ska bygga om i MIOs lokaler så kanske byter men bara kasnke. Hmm jag tycker att tillvaron generellt känns sådär spännande på något sätt. Då blir jag glad.
 
Det har vart en bra jobbvecka hittills, känner mig väldigt nöjd med resultaten både förra veckan och den här veckan. Jag har en är bra kännsla, som att jag har lite flyt lixom.
 
Jag har även skrivit kontrakt på lägenheten som jag pratatde tidigare om. Jag har absolut inte ångrat mig över nånting, tvärtom det känns bara bättre och bättre för varje dag dock lite overkligt fortfarande men på ett bra sätt.
 
Min nuvarande lgh är uppsagd från 1 april och ingen är lyckligare än min brorsa som har fått godkänt av Kungshem att ta över min. Så nu blir hans 2 ledig i Högbrunn. Hör av er om ni känner nån som känner nån som vill flytta in till 1 juni.  Dessutom har jag sagt upp bredbandet och nästa steg är att adressändra. Ja jag har saker och göra men det är bara kul! Förrestem ska man säga upp el? Den frågan känns extremt oklar för mig änsålänge. Vi löser det oxå.
 
Nu ska jag dricka ett glas mjölk, imorn har jag TC hela dagen sen väntar 4 hela dagars ledigt! Om jag är värd ledigt nu! Wiee.
 

Kommentarer

  • SoffiZ säger:

    Hej!
    Jag fick din bloggadress av Thiff. Jag skulle vilja veta lite mer om lägenheten som blir ledig.
    Var i högbrunn ligger den? Strl? Kostnad?

    Hör gärna av dig! :)
    Mvh Sofia

    2013-03-28 | 16:46:09
    Bloggadress: http://SoffiZ.blogg.se

Kommentera inlägget här: