Sandras

Såld till tjejen i långt hår

Kategori: Tankar

Hejhej!
 
Hoppas att helgen har varit bra? Den är faktiskt inte slut än. Solen har ju lyst en heldel iallafall. Jag har hunnit med två långpromenader och suttit ute i solen intill väggen. Jätteskönt.
 
Hur har det då gått med lägenheten kan man undra? 
 
Mäklaren ringde mig halv fem i fredags eftermiddag. Förstår ni att jag satt och kollade på min mobil precis hela dagen om det skulle komma sms eller ringa. Väldigt enegikrävande. Hade dessutom nya tjejer på medsittning hos mig hela dagen så jag kände mig aningen disträ men jag tycker att jag lyckades lära ut väldigt bra ändå.
 
Sen ringde till slut telefonen och mäklare Jenny kommer med nyheten att jag vann budgivningen :D helt sjukt! Jag gick på magkänslan. Den här lägenheten tillhör mig. Har fortfarande inte landat i beskedet riktigt. Men nu går processen fort redan imornkväll ska vi skriva kontraktet. Känner mig så stolt att jag har nått det här målet.
 
Inflyttning är 1 juni redan så de är bara två månader kvar så jag har en hel del att fixa och styra med framöver. Vilken tur att jag gillar att planera och organisera. Redan nästa helg ska jag införskaffa flyttkartonger. Tiden går fort och stress får inte finnas i mitt liv.
 
Jag tänkte börja med vinden.. Äntligen får jag använda mitt sminkbord som står där uppe som jag tog hem från Vero Moda. Det kommer att bli så fint i mitt slott. Men en sak i taget, jag ska bo in mig och känna efter hur jag vill ha det. Det är samtidigt svårt för nu kliar det i fingrarna, jag har till exempel en hel inglasad balkong att inreda. 
 
Min egna bostadsrätt, dig ska jag ta hand om väldigt väl. Vad är ditt mål?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: