Sandras

Visning

Kategori: Tankar

Det har seriöst snöat sen jag klev upp imorse. Höll på att halak på väg till jobbet oxå, blir lätt så om man har lite bråttom. Jag lägtar till våren nu. Nu tycker jag att vintern får vara över för den här gången.
 
Jag fick drygt en timmes kompledigt idag mitt på dagen. Hade nämligen möte med banken angåend lånelöfte. Det är inte bara att köpa lägenheter hit och dit inte. Mycket man ska tänka på. Sen fick jag en häfte med mig hem, stog lite om saker som är bra att tänka på när man ska göra ett köp och vad man ska kolla på när man går på visningar. Det va ett bra möte.
 
Sen skyndade jag mig tillbaka till jobbet för vi hade VU möte. Avropporteringen är om ca 1 månad så idag skulle vi förbereda redovisningen så det ville jag inte heller missa. 
 
Blev hämtad efter jobbet för då va det dags för visning nämligen. Min magkänsla är bra. Men vågar man köpa? Vad som helt kan ju hända. Det är ett bra utgångspris men hur mycket tycker jag att den är värd om det blir budgivning? Vi får se imorn när mäklaren ringer så får ja veta om de är några fler intresserade. 
 
Jag har gjort en lista. Såklart. Med fördelar och nackdelar. Födelarna väger mer än nackdelarna och de ju bra. Här är lite av det bra; ballkongen!! stambytt (kaklat) badrum, bra med förvaring, nya fönster, bra planlösning och fräscha vitvaror. Nackdelar: köket är helt ok(vitt) men skulle behövas renoveras och vissa väggar behövs målas/tapetseras om.
 
Efter visningen köpte vi cupcakes och tog med oss dem hem till mig och fikade lite :) Tack mamma och pappa som kom med en väldigt generös överraskning mitt i kaffekalaset.
 
Nu måste jag sova och ta viktiga beslut.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: