Sandras

Blåsig söndag

Kategori: Tankar

Det var värst vad det har blåst idag. Men hittade trots allt lite lä för att äta frukost ute imosre. Har även bakat en marmorerad sockerkaka idag till eftermiddagsfikat.
 
Ska snart sätta igång favoritserien och dricka nya ramlösa med smak av kiwi.. men innan dess tänkte jag skriva lite om hur veckan ser ut. 
 
Jobb måndag - onsdag. Ledig på torsdag efetrsom det är röd dag och på fredag är det jourdag vilket betyder en arbetstid mellan 8-12. Soft! På tisdag ska jag även jobba min första kväll på den här nya avdelningenvilket kommer att gå galant, så det innebär sovmorgon oxå.
 
Imornkväll är tanken att jag ska springa med louise på ekensberg. På onsdag har jag bokat yoga och sen blir det säkert mera löpning/pw när jag är ledig. 
 
Men den bästa motionen kommer jag att få på lördag. Då ska mamma och jag göra den årliga shopping inför resan i Norrköping. Dagen då man får köpa precis vad man vill! 
 
Jag ska även hinna tömma min nyvarande hall eftersom den ska bli ommålad och få nytt golv. Så då kommer det springa lite hantverkare här. Min brorsa är glad som får fint tills han flyttar in. Blev själv lite sugen på att måla om en hylla som jag har på vinden till vitt. Kanske ska ordna med de på torsdag när man är ledig? Lite oklart vart jag skulle ha den i nya lägenheten, eventuellt balkongen. 
 
Det finns och göra.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: