Sandras

Nya mål

Kategori: Tankar

Igårkväll hämtade jag upp Josse hemma hos hennes föräldrar. Hon är spontant hemma på ett Sverigebesök och jag är så glad att vi hant ses.

Vi åkte till vår andra barndomsvän Malin och fikade med hemmagjord äppelkaka i hennes trädgård.

Vi ses så himla sällan men när vi gör de så är de som att de va i går. Är inte de riktig vänskap då vet jag inte vad det är.

Efter igår fick jag oxå ett nytt mål att fokusera på. Josse har bott i USA i många år nu men jag har aldrig vart över.

Nästa sommar åker jag dit.

Men eftersom hennes man jobbar inom militären vet dom inte vart de bor efter årsskiftet så vart resan bär av vet jag inte än heller. Spännande.

Jag kommer oxå att stanna till i New York ett par dagar på vägen hem.

Förhoppningsvis följer Malin med, hon har redan hälsat på men älskar att resa, annars åker jag själv.

Vänner tiden går så fort generellt, vi har inget att vänta på dom där målen är så viktiga att ha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: