Sandras

Semestern fortsätter

Kategori: Tankar

Än är den inte slut. Men jag känner mig nästan lite olaglig för många har börjat jobba nu och de är lite kallare ute.

Jag gillar hösten.

Börjar rycka lite i träningsnerven. Är ganska slö på somrarna får ja ändå lov att erkänna. Men jag brukar ta igen de på hösten. Ser fram emot dans i alla former, combat, yoga och mer styrka.

Annars då. Jag har ätit sushi. Kommer nog att börja gilla de. Gjorde tappert försök med pinnar. Gick ju så där. Bjuder på den.

Ikea bjöd på massa fina saker och jag skruvar möbler för fullt. Planerar för att ta tag i nästa projekt snart som är vardagsrummet. Bör gå smidigt och fort eftersom mycket är redan gjort. Men de är tiden som är lite av problemet.

Idag blir det utflykt till Linköping och sen smultronstället. Ska beställa största glassen.

Så nej än är det semester som gäller.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: