Sandras

Välkommen till min nya blogg!

Kategori:

Då var det dags för mig att börja blogga. Jag kan vara en utav dom allra sista på jorden att skaffa en blogg, men bättre sent... Nu ska jag bara lära mig alla funktioner, det är mycket med det här men riktigt kul!  Har då funderat om jag skulle rikta in mig på en speciell kategori att skriva om men sen kom jag på att jag känner mig själv väldigt bra och eftersom jag har så mycket att prata om skulle det aldrig att fungera iaf. Så i det stora hela kommer den att handla om Tiden I Mitt Liv.  Kul att du läser förresten (:

Kommentarer

  • jenny säger:

    du är mycket välkommen :)

    det första jag gör på morgonen, till frukosten, kolla vännernas bloggar. mycket trevligt

    2009-04-07 | 18:47:33
    Bloggadress: http://detvackra.blogg.se/
  • www.rebla.blogg.se säger:

    Vem hinner läsa bloggar till frukost. Frukost intas i löpande läge till tåget!

    2009-04-07 | 21:43:16
    Bloggadress: http://rebla.blogg.se/
  • Annica säger:

    kul att du åxå skaffat ska kika lite då och då:)



    min är www.qinn.blogg.se om du vill kolla..

    måste styra upp en fika ngn dag.. :)



    kramis

    2009-04-08 | 17:04:02

Kommentera inlägget här: