Sandras

Bästa, Bästa, Bästa....

Kategori:

....Lipstick Jungle!!! hade ett citat som fastna i min hjärna "va inte passagerare i ditt eget liv"

Jag packar resväskan för fullt. Jag har ett packstystem. Jag öppnar samtliga lådor och garderober och låssas att jag får ta med mig allt jag vill. Plagg för plagg går jag igenom och jag tar oxå typ Allt. Sen blir jag lite mera realistisk. Provar och dividerar med mig själv och just den dära toppen är nödvändig att ta med sig. Och oftast kommer jag fram till Ja, det är den...oxå... jag ångrar att jag lämnade tillbaka mina cykelbyxor. Hade behövt dom nu. Kanske springer till lindex vid öppning imorn...måste ändå köpa efter sol.

För övrigt har jag fått gett ett omdömme idag. Myk intressant. En arbetsgivare, som jag känner, frågade mig om ett omdömme. Hon litar nämligen helt på mig och givetvis gav jag högsta betyg :) hoppas, hoppas, hoppas...

.....hösten närmar sig....med elefantsteg. När jag gick till jobbet imorse kände jag av hösten. Visst lite mys med stickade koftor och stora sjalar men där kan vi stanna hela vintern tycker jag.

Tror jag lägger ner packningen för ikväll. Den här tjejen måste ha sin skönhetssömn. Undra om jag hinner med en prommednad imorgon? Återstår att se.

Natti natti mina bästa

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: