Sandras

Gårdagen

Kategori:

Först jobb. Lite shopping. Snälla, nån borde låsa in min plånbok. Jag har en budget, 1000 kronor på kläder varje mån efter avdragna rabatter givetvis. Jag får INTE sväva iväg. Köpte iaf en blommig kjol på HM och en svart blus på gina. Sweet! Har även kikat på ett par skor. På hm. JÄTTEfina. Svarta ankelboots med ett litet spänne. Ge mig!
Överallt annat vill jag införskaffa mig dom nya Pistol low men dom är liiite dyrarare, hms liknar dom... får nog nöjja mig med dom men ni som har lite skatter undanlagda kan gå till Rizzo o köpa dom för 3 eller 4 tusen.

Hem. Göra sig söt. Eller nåt. Drog till Fik@. Middag för 4. Jag, miranda, jessica och maria. Kvällens tips. Gottit :) Hem till maria och vidare till lotsen. Massvis med folk. Men sk ajg va ärlig kände jag mig malplacerad exakt samma visa när det va reagge på tellus. Det är inte jag lixom. Jag kanske va en utav dom få som hade en bikerskinnjacka. Men den är nice :) vi tog en stämpel och drog på bartömming på hamnmaggan.

Sen, hem och hostade hela natten. Inte ok! Det här förstör hela mitt träningsupplägg. Åhhhh...

Sandy saknar många nu!

Kram

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Hopes grace är inte fy skam de heller... tänk om man hade några tusenlappar över :-)

    2009-09-01 | 15:46:27

Kommentera inlägget här: