Sandras

Hallå Dagboken

Kategori:

Ja, jag vet att jag har varit lite kass på att uppdatera på sistone. Har visserligen haft grejjer att skriva om men det har inte blivt av lixom. Men, men...

I dag är det Tjejemilen på djurgården. 26 000 dktiga tjejer har sprungit den idag. Tror det eller ej men jag har srungit den en gång. Året jag fyllde 18. Rättare sagt, dagen efter jag fyllde krogen sprang jag. Bakis som få gick jag upp i ottan med mamma o hoppa på bussen. Men det gick faktsikt bra. sprang hela vägen på en tim. Nöjd för att vara en full tjej.

Jag är sjukling. Hosta, snuva och allmänt trött i kroppen. Borde inte ha jobbat idag. Man blir ju lite småsnål när det är 100 % ob. Nu ligger jag iaf i min fantastiska soffa. Jättefin och jättemysig! Jag längtar hem till min lgh bara för att få sitta i den. Men den kunde inte ha vart en cm större. Den står där den står om man säger så.

Förresten, det va lite drama i gallerian idag. En glasdörr från cubus gick assönder. Glas överallt. Sen blev en av dörrarna tvungna att stå mitt i ingången och av erfarenhet vet jag att det är en mindre bra ide. Varför? Ja kort och gott folk springer in i dom. Myk riktigt. Dunk sa det!

Kram


Kommentarer

  • Louise säger:

    En otroligt rolig men tragisk dag du:) Haha, Kan man lätt skratta åt i efterhand. Hoppas du mår bättre, så du inte blir mer sjuker gumman. Pussar på min Söta tjej

    2009-08-30 | 21:41:29

Kommentera inlägget här: