Sandras

Los Helgos

Kategori:

I helgen har jag varit hundvakt. Man måste ju ställa upp för laget när dom ställer upp för mig.

Jobbade lördag. Velade fram och tillbaka hur jag skulle göra igårkväll. Våran plan va en tjejmyskväll men bådaElin ville gå ut. Jag tvekade länge och väl. Ringde ett par samtal och slutade med att jag vart ganska peppad iaf. Varför ska ja sitta hemma för? det kan nån annan göra....men jag drack endast ett gals vin till maten och en drink. Räckte för mig. Vi gick vidare till Sara :) massa trevliga tjejer där hi sen tog vi taxin till lotsen. Regnade nästan hela kvällen så jag trode vi skulle bli själva men dt va helt ok. Bra dj. Jag som nykterist höll ordning på folket.. Träffade ett väldigt trevligt banydlag. Dom tyckte givetvis att jag skulle komma o kolla när dom spela. Dom kom från "stan". Bara en sån sak :)

Söndag: Elin sov hos mig. Ja sover så tryggt med henne brevid mig. Hon har flyttat när ja kommer hem från turkiet. Tungt för sandy :´( upp och jobba idag. Lite folk på stan och några trevliga säljkunder. Tackar! Slängde i mig en äckelburgare. Är så emot donken men jag hade dödsbrottom. Ut till moster på födelsedagsfika. Min moster ÄR bäst. Hon var helklädd i Vero Moda kläder. Så ska det se ut :)

Nu ska jag packa vidare. Ciao!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: