Sandras

2009 - Året Som Gått

Kategori:

 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Haha ja
2. Höll du några av dina nyårslöften? På sätt och vis
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? ja
4. Dog någon som stod dig nära? King Of Pop
5. Vilka länder besökte du? Turkiet i landväg. Sen massa småsvängar här i Sverige typ umeå(inrikesflyg) fjällen, gbg osv
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja, jag vill lära mig saker. Bli ännu bättre på det jsg kan.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? jag och datum, men kan det varit i oktober? kommer iaf aldrig att glömma.
8. Vad var din största framgång 2009? ja blev erbjuden ett bra jobb.
9. Största misstaget? hemlis
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? sjuk efter turkiet. svininfluensan? Oklart.
11. Bästa köpet? min kamera.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Fråga Maida, det kan hon svara på :P men myk personalköp om man säger så.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina underbara vänner och familj som alltid <3 och alla nya människor jag har lärt känna.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? ojoj, hur många som helst. Musik är terapi men har inte hotel room servie spelats för myk
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? det där har gått upp och ner.
16. Vad önskar du att du gjort mer? tagit risker
17. Vad önskar du att du gjort mindre? brytt mig om fel saker
18. Hur tillbringade du julen? nära och kära. Massa mys och fest.
19. Blev du kär i år?  nej
20. Favoritprogram på TV? nyhetsmorgon.
21. Bästa boken du läste i år? Khaled Hosseini; Flyga drake, Tusen strålande solar
22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? pengar
23. Något du önskade dig men inte fick? en bil
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? vet inte, eftersom jag är väldigt nöjd med allt.
25. Vilket ögonblick gav dig bäst känsla i magen under året? I sommras. Styra och ta beslut gillar jag.
26. Vad fick dig att må bra? Ja insåg att jag va tvungen att börja fokusera på mig själv och ja mådde bättre.
27. Vilken kändis var du mest sugen på? lätt! Kirby. I die :P
28. Vem saknade du? många fina och rara
29. De bästa nya människorna du träffade? en bunt 
30. Vilken va den bästa nyheten du fick under 2009? jobbet i göteborg
31. Ska du ha något nyårslöfte till 2010? små förändringar = bra förändringar. Och njuta på alla sätt och vis...
32. Vad vill du helst göra under 2010? Resa, utvecklas, träffa nya intressanta människor och fösöka hinna hälsa på alla kompisar överallt.


Året har gått fort och inte tal om den här hösten. Vart tog tiden vägen? I det stora hela har året varit ett lyckat år men jag är säker på att 2010 bara kan bli ännu bättre. Ha en jätterolig nyårsafton! Jag själv tänkte festa natten lång. Precis så länge som jag vill. Nu ska elin l och jag gå och grunda med ett svettigt medelpass. Skönt! Sen fram med skumpan vänner. Woooooo!

Ta hand om er! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: