Sandras

Här, Här, Här Och Där

Kategori:

Nu sitter jag här och lyssnar på Rise Against - Hero Of War. Lika fast som rebecca och min lillebror. På tal om annat så är jag är faktiskt trött + att ja inte ha hunnit träna på länge...fukc. En semester skulle ja inte tacka nej till heller. Allra mest kanske jag vill bli nerpackad i din resväska...du sa att ja fick hänga på (:

Igår va jag, elin L och elin S på fik@. Middag för tre. En liten hejdåmiddag med två fina tjejer. Det är mys att gå på restaurang en månkväll. Lyx. Myk folk och maten va jättegod - som vanligt och sällskapet topnoch. En annan lyxvariant maria b och jag har för oss sisodär varanann tisdagmorgon är att gå och äta frukostbuffe på hotellet innan jobbet. Inte illa... jag är svag för vardagslyx. Jag dricker till och med juice hemma på morgonen i vinglas bara för att jag vill och för att jag kan...

Nyår närmar sig. Hej och hå. Kommer bli kul (: men alltså det här med nyår...joline och jag har diskuterat att det är så dant alltihoppa. Huvudsaken vi har champangen och dyligt. Jag ser det lite som vilken kväll som helst fast med mig sj i en sjukt snygg svart klänning med tyll. Jag tar det som det kommer och det är då jag alltid har roligast. 2010 är nog sandys år, jag bara känner det i kroppen. Nåt kommer att ske...men vad?

Kram och natti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: