Sandras

Jag Anar En Bra Helg

Kategori:

Dagen har varit en smula speciell. But why? I will tell you. Jag har fått krama Jenny och Rebecca :D Kan det inte bli juldagen nununu! Vi har så myk att ta igen alltså.

Min helg har varit så trevlig. I fredags drog vi till Ett Ställe på söder. En stor företagsfest. Kul att träffa andra medarbetare från både vero moda och jack&jones. Julbordet va riktigt gott och drinkbiljetter är inte fyskam det heller. Tack och bock! Skulle gärna vilja bjussa på lite snygga bilder från kvällen men det är ju lite svårt utan kamera...

Igår firade vi lilla julafton med min minsta kusin. Myyys! Jag fick en väldigt annorlunda julklapp av henne. Ett gott skratt :) Det är banne mig inte lätt att köpa julklapp till ilze längre. Förut skulle hon ha allt som jag hade nu har hon helt plötsligt blivit en egen tjej...men hon gillar randigt. De har hon garanterat fått från mig.
Det tråkiga va att inte Marcus va med. Har inte sett lillbrosan på två veckor. Det är faktiskt väldigt länge. Marcus är bra punkt 

Och mellan allt trevligt så har jag jobbat asset av mig men det vet ni ju redan + att jag kanske har fått en ny kompis :) dock minus för att ja inte kunde träna ikväll pga av en jädra sträckning. Det får bli dubbelt imorn helt enkelt.

Summa summarum: Nykter, snöig, kramig och rolig helg!

Kram 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: