Sandras

Min(a) Jul(ar)

Kategori:

All stress och hets för ett par timmar. Hela våran julafton går på rutin. Fast det är ju faktikst lite vad julen handlar om...det ska vara så som det alltid har varit. På självaste julafton firar vi med mina kusiner på pappas sida. Tänk er själva jag ensam tjej med marcus och två killkusiner. Men som tur är så är ju de dom snällaste och raraste. "sandra, får alltid mest julklappar" Och till mitt försvar - ja är ensam tjej (: Jag har fått en sodastreamer. Asbra ju! Jag behöver aldrig mera köpa loka i hela mitt liv. Ett litet tryck så äre klart. Ja gillart.
Dagen efter drar vi vidare med mammas sida. I år va vi hos mina kuisner dennis och sofie. Eller ja låssaskuisner, lång historia... dennis va inte hemma men sofie och ja hade desto trevligare. Vi är väldigt lika hon och jag, kan prata om allt och inget. Kul :) Det var det..nu får man vänta ett helt år till....juldagens bilder kommer imorgon..orkar inte nu. God natt! shit va kallt det är ute för övrigt...ok, god natt.

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: