Sandras

Mitt I Julstöket

Kategori:

Men gokväll mina fina :)
Om vi säger såhär. Alla vet att jag inte är född till kock direkt. Jag kan göra annat.. men idag har jag gjort julgodis. En sort får räcka. Har verkligen inte tid med mera. Rocky Road som dom så fint heter. Smält choklad över vattenbad, pistagenötter och så vidare. Lättare blire inte. OCH dessa ska jag bjuda vännerna på. Närmare bestämt på juldagen. Men jag bad Larsson komma förbi att provsmaka dessa fantastiska skapelser redan ikväll. Jag blev godkänd!

På tv ikväll vare för övrigt bara massa julprogram. Ni vet Ernst, Anna Anka. Som tydligen avskyr brunetter? Det vare värsta... Jenny och jag kom oxå fram till samma slutsats - Ernst är för pysslig för att vara karl. Lilla jenny är på jakt efter ett par klackar. Hon glömde sina i Oslan. Men alltså, nog för att det är mörkt då men dom jag kunde erbjuda är så fruktansvärt härjade. Snälla, kan nån hjälpa henne? Tack på förhand!

Träning ikväll gick bra trots mitt cpben. Det gör verkligen ont i benet. Tänk om ja måste amputera? Skivstång är ju iaf med fördel mest armstyrka.
Nää dags och duna, vi ska ha öppet till 21 imorn....låååång dag. Du får 10% hela dagen bara för att du är du helt enkelt. Ingen annan får. Bara du :)

Mot sängen och ingen annanstans....natti!

Puss och kram ses på stan.
Verkligen Jättekul!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: