Sandras

Pass Out

Kategori:

Tsss. Besöksrekord på bloggen igår! but why? (:

En lång dag är klar. Check! Man lär sig ngt varje dag. Idag har jag löst situationer. Det gillar jag. Kalla mig problemlösaren. Eller nåt :P

Rätt vare va när jag tittar åt vänster så står Åsa där. Mitt i butiken. Ojoj. Har inte kramat henne sen i somras!!! Typ skandal, jag som gillar det här med att kramas. Så himla kul att se henne. Åsa är en del av Sandy. Om jag längtar till juldagen nu! Några mer som längar till dess kanske? Hi.

Raka vägen till skivstången efter jobbet. Va inte jättetaggad och såååå nära att strunta i det men ja gick dit med stora steg. Nöjd tjej, för att när man är väl är där så känns det som man är starkast i världen (: Inte så dålig kännsla kan jag lova. Dead by april hjälpte mig på vägen.

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: