Sandras

Väck Mig I Maj

Kategori:

Ja, jag bara sover och sover. Folk måste väcka mig för att jag överhuvudtaget ska ta mig upp.
Har lixom ingen energi att ta mig för saker. Ja borrar ner mig under duntäcket och där är jag tills ja måste göra ngt. Typ träna, äta, vika kläder. Jag bryr mig mest om mig själv och min prinsesskudde just nu. Är jag självisk då? Kanske lite men jag gillar det. Kom på ngt kul att göra så för vi se om ja säger ja. Ja vill skratta.

Nog för att jag älskar julen och så men jag längtar tillbaka till sommaren. Bara ben, klänningar och varma kvällar. Ett glas rosé tack!

Iof gillar jag myset med höst/vinter oxå för att man får med fördel välja att vara hemma med tända ljus utan att man får dåligt samvete att man sviker det fina vädret.

Hitta en bild från i sommras med min bästa klännning blommigt och randigt. Allt i ett paket. Me like. Den vill jag ha på mig idag.

Nu måste ja söta för jobb. Vad ska ja klä mig iiiii? har ingen inspiration idag förutom min klänning då...

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: