Sandras

Åska

Kategori:

Mysigt på sitt sätt. När man är inne. Har träffat elin ikväll. Vi satt och fika och prata på aktersnurran ett par timmar. För övrigt tycker jag att de är irriterande att man inte kan få köpa glass och kaffe i samma kö. Kaffet kallnar ju om man ska stå i en milskö för en glass. Men men, jag överlevde såklart.
Vi insåg att snart skulle det komma en störtskur. Och det gjorde det. Lämnade av elin i farten, krama hejdå, la benen på på ryggen och kuta hem. Genomblöt när jag klev innanför dörren.

Efter jobbet gick jag till R en snabbis. Hämtade lite grejjer som jag hade där. R passade på att visa bilder från förra helgen på mig tom en liten videoinspelning. Pinsamt, jag bjuder ju iaf på mig sj. Men den inspelningen äre ingen annan än vi som får se. Tyvärr!


Kram

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tack för en mysig kväll snuttan ;) Nu har vi mkt framför oss som vi också tagit hand på:P

    2009-07-08 | 22:25:20

Kommentera inlägget här: