Sandras

Olagligt?....Inte Heller!

Kategori:

Jag går på stan. Passar vänster. Glider in på Åhlens. Styr mot höger. Tassar lätt på tå till Min parfym. Tittar mig över axeln. Och lånar två sprut av min parfym haha eller deras men min doft, min flaska är sååå slut. Inte en endaste droppe kvar. Ja kan inte använda ngn annan, det doftar inte som jag då lixom. Jag luktar bara Gucci, Envy Me. Och jag vägar byta när hmmm.....folk...säger att jag luktar gott :) Blir inge annat. Ska köpa ny när ja drar utomlands....om en månad. Jag lånar bara lite diskret tills dess. Så om ni ser mig smygandes förstår ni vad jag gör...

Kram

Kommentarer

  • Mary Carry säger:

    Bra där Sandy! Gjorde exakt likadant häromdan! Min är oxå TOK-slut, måste köpa ny snart! Eller NU!

    2009-07-20 | 22:55:09

Kommentera inlägget här: