Sandras

Party Like A Rockstar

Kategori:

Livet.

Livet är en fest. Det är bevisat. Vi bevisar det åter igen att Girls just wanna have fun :)

Jag, larssa och bccca satt hade förkaka i min lgh. Planen va ju på jennys terass, men solen dök ner som en pannkaka. Blidde inget med det. R dammsugare är trasig och då återstår mitt slott. Mi casa su casa.

Tiden sprang iväg som vanligt. Vips så vare dags för fyllepiff. Gud va fin man blir alltså. Hoppade på våra modernaste cyklar till hamnen. Och här vare inge annat än ett stort eko. Så trist. vi sa ju att vi skulle vara i hamnen på sommrana? hände?

Aaaja vi drog dit där det hände. Tellus. Gratis är godast. Tydligen. Vi dansa i neon. Träffa både den ena och den andra. Massa folk. Kvällen va riktigt lyckad. Det här var ju jennys "avskedfest" tjejen flyttar till Oslo typ nu. Sorgligt men är hon lycklig är sandy lycklig :) Jag lyfter på hatten och säger tack för i går.

Nu ska jag planera jobbveckan lite. Går på semester på fre(en vecka) Lite som jag vill förbereda när varken jag lr maida är där.

Kram

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Du har inte lust att maila över dina kort från i lördags. Vet att du tog ett på mig som vi tyckte var så bra.. :-) självgod ab!

    2009-07-20 | 14:23:11
    Bloggadress: http://rebla.blogg.se/
  • sandy säger:

    ja fixar!

    2009-07-20 | 20:03:55

Kommentera inlägget här: