Sandras

Räddaren I Nöden

Kategori:

Det är jag. Fick rycka ut och vara lite storasyster igår. Marcus ringde sent om sido, hade typ sommnat. Han stod utanför min port och sa att han va tvungen att sova hos mig. Jaha, bara att klä på sig och gå ner o öppna. Pratatde om kvällen sen sa vi, mer imorn...godnatt!!

Idag har vi haft en syskon förmiddag, tog bilen ut till gumsbacken. Det va en marcusdag, så jag fick finna mig i hårdrock. Jag köpte dom där satans bra vandringsskona. Nu står dom här. Inte direkt high fashion men dom fyller sin funktion.

Får se var kvällen slutar nu då, lotsen lr tellus. Hörde att dansgolvet och utesreveringarna ska vara öppna på tellus, helt ok ju. Kankse drar dit om inte mina små 18 åringar kommer in på lotsen, jag har satt upp oss på listan så det borde gå då. Nehepp, nu måste jag fortsätta med packningen och städningen. Upp i ottan imorgon, ska nog ta det lite piano med vinet ikväll...just det, kanske måste äta ngt oxå, fixar det med. hej.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här: