Sandras

Vädret

Kategori:

Läste R status på fb förut hon bad till allmänheten om att prata om ngnting annat än just vädret. Väldigt festligt, för i tis läste jag en artikel i mammas amelia tidning: "Du är svenne om...." sen fanns det en massa påståenden bland annat. "Om du alltid talar om vädret" :) Jag är svenne. Är du? Det är(skojjar inte) överhettat i minj lgh...ja kan inte sova när det är så varmt. Ett annat påstående var att "du är...om du anser att banan och apelsin är en exotisk frukt" haha ja garva iaf men det är ju jag.

Att träffa elin igår, va så trevligt. Tack för en nice kväll. Men lite spaning oxå ;) nu har vi tagit igen ett par veckor ifrån varann.

Jag har shoppat. Två fina linnen på Gina, en vit brodyrklänning på HM och 2 par sandaler på HM. Riktigt nöjd. Inte ofta man får två par dojjer för 250 spänn. Ja, tack! Men inte nog med det. Larsson har asrensat sina garderober. Ta va ni vill ha. Hitta en sjal och en klänning/top. Nöjdare kan ingen vara.

Min plan var först att våldgästa fröken larsson i hemlighet. Men då va hon förstås inte hemma. Så rebecca och jag slog oss ned med 1 liter jordgubbar på hennes takterass. Sen kom hon hem :)

Och sen har man tydligen blivit dj. Kom in en man på jobbet och sa att han ville ha våran skiva. Ehhh nej, den är ju min... men han gav sig inte, han va tvungen att ha min musik. Nu ska jag tydligen bränna en skiva åt honom. Mot bet såklart, känner honom inte ens.

Helgen då? LEDIG!!! Yesssss. Kan tänka mig fest! Öppen för förslagen.

Så nu måste ja fixa lunch.

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: