Sandras

What A Day!

Kategori:

"om du kan drömma det, kan du uppleva det" läste det citatet idag av Walt Disney. Tror det stämmer.

Linn och jag kämpa ända in i mål idag. Det va kul, utmanande men det va rätt skönt när klockan sa 18 pip.
Räkna kassan snabbare än snabbast. allt går extremt snabbt. Eaxakt 9 min över 6 ska jag sitta vid datorn och rapportera siffror. Rebecca och jag har för övrigt diskuterat idag hur man räknar en kassa. Alla har olika knep och sätt. Lite onödigt vetande kanske men ändå...

F*n vad ja har draigit mig den här veckan, alltså på mornarna. Sätter klockan på 7 men har inte tagit foten utanför duntäcket förrän 8. Segare kan ingen vara.

Ikväll blev det lugnt. Rödvin till middagen ikväll med mamma. Är inte den som köper rödvin men nån gång ibland så är det inte så himmla tokigt.
 
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: