Sandras

Nytt

Kategori:

Det har inhandlat lite mera den här månaden. Föstår mig inte riktigt på Picasa, blir så arg när det inte funkar som jag vill. Jag vill ju ha fina bilder med ramar och text men den vill inte. Får bli vanliga bilder utan effekter.

Allstå en cerise volang tunika från Lindex, 199 :-
Bomulls leggings från Lindex, 199 :-
Bastoppar från Vero Moda (såklart) 129 kronor styck.
Hårdekorationer från H&M 29,50 st.
Sen en liten joker längst ner, cykelbyxor i lack :) 149:- från Lindex. Jättefina och väldigt rätt i tiden men jag har inte bestämt mig om det är fint eller fult än. Ska fundera lite till :)

Ojoj, klockan springer iväg. Måste göra mig iordning för jobbet nu. Hoppas det märks lika myk idag som igår att skattepenagrna kom....

 

       
                     

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Cykelbyxan står högst upp på min shoppinglista. Helt rätt! På med dem bara :-) Glitterlön idag wi´hooo!!

    2009-06-15 | 22:24:51
    Bloggadress: http://rebla.blogg.se/

Kommentera inlägget här: