Sandras

Så Vart Det Kväller

Kategori:

Dagen flög förbi som vanligt fast man har varit ledig. Har haft tvättstugan hela em. Kul! Eller inte. Det är ju verkligen någon i mitt kära hus som har snott mitt tvättlåst. Kom ner där en dag och det va bara borta. Så nu har jag en liten lapp som jag flyttar runt på. Sen är det ju oxå så att andra gärna flyttar den med eftersom den bara sitter med tejp. Då blir  faktiskt sandy arg. Min tid!

Har även vart hos Anki på resia. Urgullig. Hon fixar allt till mig :)

Ladda ipoden och gav mig ut på en powerwalk. Har hittat en ny låt som går varm hela tiden.

Sen gjorde jag mig lite söt och drog till Marcus och jenny. Lillebror fyller år. Grattis! Jag åt som vanlig på tok för myk tårta. Ja är hopplös!!

Jag har dessutom missat personalfesten på västerport ikväll. Triiist. Dom festerna är trevliga. Mat och dryck i överflöd. Stötte på några från lindex som sa att dom sakna mig. Åhhh dom är rara dom.

Avsluta kvällen med 50 minuters genomgång/peptalk med jenny :) Det är bara å köra larsson!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: