Sandras

Strandstugeviken

Kategori:

Gårdagen var lugn och skön. Åkte ut och åt med mamma och pappa. Senare åkte vi till Strandstugeviken faktikst. Mina kusiner har firat midsommar där i helgen. Myk trevligt. Fick flashbacks, när ja va mindre firade vi alltid där ute med husvagn och brassestolar. Vi va väl sisidär 5 fem familjer som skojjade runt.

Men det här med camping är inte jag alltså. Visst nån gång ibland, ngn natt kan väl vara mysigt men sen nja, tror inte det va. Om man är rikgt häftig kan man vara med i en klubb när man campar, Caravan club. De är grejjer det. Inhängnat område, egen midsommarstång, foppatofflor osv. Man jämför förtält, vem har den stöörsta och längsta husvagnen. Om man har rikigt golv i förtältet är man riktigt häftig. Och inte tal om man har riktiga sängar så man slipper bygga om matdelen då har man lyckats. Infravärme, blommlådor, träningsoveraller är annat som hör till....som sagt, det är ett annorlunda liv det där.

Men jag hade en ytterst trevlig kväll. Becca ringde att o sa att det va fest på tapeten, trode jag skulle komma hem tidiagre än vad jag gjorde så hoppade det. Satasar på nästa helg, då blire banne mig Skeppsbron.


Kram

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    En nykter skeppsbron för min del... om jag fortfarande är välkommen tillbaka.. haha

    2009-06-21 | 23:34:17
  • sandy säger:

    karatefylla? he

    2009-06-22 | 08:06:41

Kommentera inlägget här: