Sandras

Inget Cubus

Kategori:

En gång för alla, nej jag ska inte söka! Men jag var bra nära :)

Mina tankar: När man söker måste man ändå utgå ifrån att man får jobbet. Det självförtroendet ska alla ha tycker jag. Har en plan och då skulle det vara på gränsen om man hinner bli fast. Bättre med tjänstledigt. Det skulle också förstöra min semester i sommar totalt. Det känns lite som jag skulle söka bara för att jag kan. Men varför bryta ngt man trivs med bara för att? + att jag vill ha samma befattning som nu + tänk om jag skulle trivas så bra som gör att jag inte går efter min plan, vikket personligt nederlag. En kär vän sa "myk vill ha mer" stämmer säkert. Jag dras till butiker, som en magnet. Jag chillar och bygger VM ist och beskådar från andra sidan av gallerian.

Men här har vi anledningarna till varför jag bör söka:
* mera erfarenheter på cv
* nya kontakter för framtiden
* lära känna nya människor
* nya uppgifter
* nya ansvar
* större ftg/avdelningar att ta tag i.

Kommentarer

  • Elin L säger:

    ja det är inte lätt med för många valmöjligheter. men du, glöm inte att en långvarig fast anställning slår med mesta! du gör rätt i att stanna. både för dig själv o vero modas skull :) puss!

    2009-05-19 | 18:36:15

Kommentera inlägget här: