Sandras

Mera Bloggning

Kategori:

I helgen har ju verkligen vädret varit fantastiskt. Sol och värme därav minus på bloggningen, har lixom inte varit läge för det. Är så nöjd att jag fick vara ledig hela helgen. Men inte har jag legat på latsidan inte, nehedu. Donat i trädgården och jag Rebecca, jag har klippt gräs. Lika snygg den här gången haha ja spana nästan efter dig om du skulle ploppa upp med kameran nånstans. Fashion big no :D

Men jag har inte bara skitat ner mig i helgen. Fest igår. Hade några söta flickor här på besök. Vin och brända popcorn. Och jag har snusat för första och sista gången i mitt liv igår, 5 sekunder haha Sen fick jag panik alltså. Kul upplevelse. Till Tellus. Bamsekö som vanligt, tur att man slipper den... det va en helt ok kväll. Blev intes å myk dansa av som va min plan men trevligt ändå såklart.

Nu ska jag dricka upp mitt te, bädda rent och krypa ner i sängen. Natti!

Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: