Sandras

Seg

Kategori:

Då vart det kväller. Åkte ut med Marcus till m&p. Som körde på tok för fort men hårdrock på högsta volym. Gäller att hålla i sig, vägra ta hänsyn till att jag är bakis. La mig till rätta på veranden i solen och där låg jag, helt utslagen vill ja lova. Jätteseg. Märks att man böjar bli äldre, man pallar inte lika myk....

Blev söndagsstek som planerat. Perfekt. Och en matlåda till morgondagen. Mamma är bäst! Massa med fikabröd och kaffe på det. Äter är typ det ända man gör hemma hos dom.

Va tvungen att ta hem en ny skiva. Har inte gjort det på sjukt länge.... Musik är en stor del av mitt liv. Man blir glad av musik.

När jag kom in till stan kände jag att jag inte ville sitta inne i lgh när solen skiner. Pallra mig över till Larsson. Hennes syster och hennes ursöta bebis hugo kom oxå förbi. När det kommer en sån charmig kille kan inte låta bli att längta lite efter en egen bebis. Inte för att jag ska skaffa nån men ändå moderskännslorna finns där.
 
Sen blev vi sjukt sugna på glass. Raka vägen till hemköp och hem till moi för att se gossip girl (jenny har bara 1,2,4)

Ska krama kuden nu, dödstrött, tillsmammans med min bästa ipod.

xoxo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: