Sandras

1:a Advent

Kategori:

 


Mitt lilla adventspyssel :) Det här med mossa passar inte riktigt i min lgh..
Grattis mamma på födelsedagen!

Skojja min omklackade(snart) dojja...det är inte långt till julafton! Har slagit in julklappar för fullt till avdentsfirare på stan. Många glada kunder faktikst. Yesssss, bara en envis tant med tillhörande diskussion. Suck. Men iaf ett gäng på fyra kvinnor va extra snälla. Så rara och då blir ju jag ännu rarare tillbaka. Så där mysig ni vet.. Dom prata så myk så, skratta och älskade våra kläder. Jättekul att serva sånna människor. Dom gjorde min dag lite bättre.

Den här helgen har verkligen gått i ett...Snabbt som attan drog vi hem och firade Mamma igår. Släkt och vänner  i hela huset. Sen vidare till nästa tillställning. Inflyttningsfest hos sötan sj, Linn och Cim. Ojoj va trevligt det va. Träffa ngr nya tjejer oxå. Supertrevliga :)

Sen va ja väldigt osäker på om ja skulle gå ut.... Tveka in i det sista. Men ja hängde på och hade jättekul. Jag va i stort sett nykter. Och det mina vänner ska jag vara i fortsättningen oxå för då har man koll och även på mig själv såklart. Gillar inte när det slirar iväg som det oftast gör.
 Om ja va en helnöjd tjej när ja kröp ner i prinsessängen med ett leende.

Ojoj spotify har hakat upp sig på Medina - You&I. Kanske dags att byta snart...eller inte.

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: