Sandras

Action

Kategori:

Jag tänker bara skriva och se vare blir... Hur ska jag vinna?

Leona Lewis - Run får vara min inspiration. Lyssna du med, man hittar kännslan och så kanske du tänker på mig bara för att du vet att jag lyssnar på den eller nåt....HA va inte det den löjligaste meningen i världshistorien? Duuu våga bara inte lyssna på låten nu för då vet ju jag att du, vem du nu är, lyssnar för att du har läst det här. Det vore ju mys på sitt egna sätt iof :P Kenzo ligger iaf bredvid på mattan så fin. Förresten det är bara en månad kvar till julafton...bara en sån sak lixom. Vad önskar jag mig? En soadastreamer? Ja, det vill ja ha. Och en bil. Ett riktigt vrålåk. Fooort skare gå. Och en ny kamera och.....

Sandra, kan du bara sluta babbla och prata i 120 som du alltid gör och göra det du ska göra nämligen: skriva!!!
Men seriöst, jag kan ju inte vara den ända som pratar i 120?

Ok bra, hej. Run Leona R U N!!!!!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: