Sandras

Är Nyköping Nya Upper East Side?

Kategori:

 Jag rammlande över en blogg som har till syfte att skvallra om allt och alla här i stan.
Här nämns både förnamn och efternamn på ja allt och alla.
Är det nya Gossip Girl?
Nejnej, det är bara människor som inte har så myk annat för sig helt enkelt.

Från den ena till det andra.
JAG ORKAR INTE JOBBA IDAG!
Har verkligen igen lust.
Vill bara sova eller iaf ligga under mitt täcke och mysa all day looooong.
Känns som jag har gått i ide.
Björnide. Novemberide. Vampyride? Kalla det varu vill. Ide it is.
Väck mig när solen kommer igen, när snön kommer eller iaf när november är slut. Ok!

Och från det andra till det tredje.
Jag blir så fulliskratt!
Jag har alltid "balkongdörren" ni vet öppen sommar som vinter för att det är alltid 800 grader här inne.
Låter ungfär såhär när kompisar dunar hos mig: "det är så jädrans varmt sandy, gör nåt!!!" (:
Då iaf hör man myk och väl alla utanför på gatan. 
Nu kommer det komiska, på söndagsmornarna hör man alltid minst
två par söta klackar trippar hemmåt runt 8-9 här på fruängsgatan. 
Extremt lång efterfest...
 Ja fnissar iaf alltid lite för mig sj. Tsssss:P

Återkommer om gårdagskvällen, den va nice, för nu måste sessan piffa för workisch!
Antar att ja kommer att göra om i hela butiken.
Undra om kunderna uppskattar Dead by april lika myk som jag?
Den frågan är ju tveksam.
Får nog bli lite Lady GaGas - Bad Romance och Pitbull, det gillar mina kunder.
Det sjungs med i provhytterna. " meet me at the hotel room...."
När folk börjar dansa kan jag inte hålla mig från skrattet.

Skit oxå, ja har inget pålägg hemma! Vem har ätit upp min ost utan och fråga? Husmusen?  Åhhhhhh...

See yaaaa bästa!

Kommentarer

  • jenny säger:

    adressen tack! skvaller från nykøping nær man bor i oslo. jag gillar't.

    2009-11-23 | 14:59:33
    Bloggadress: http://detvackra.blogg.se/

Kommentera inlägget här: