Sandras

Det Rycker I Shoppingarmen...

Kategori:

Imorse hade jag sovmorgon. På sätt och vis. För utanför nere på gatan borras det och har sig som aldrig förr så mycke sova vart det inte. Exakt klockan 07.00 börjar dom att irritera (jobba). Skulle aldrig palla börja så tidigt. 9 är på gränsen.

Iväg till jobbet sen då iaf och sen baspass. Långt ifrån det bästa passet, lite segt men jag kände inte för att lyfta tyngder idag. Konditionen måste ju oxå tränas. En varierad träning mår man bäst av säger min Elin som kommer bli min personliga coach när hon är fördigutbildad ;) Lyx o känna en sån tjej. Ja gillart! 

Hur som helst, det är två dagar kvar till lön. Wooooo! Tur det, måste låna bilen och åka och storhandla. Det är ett ända stort eko i min frys nu. Inte ok! Blir för dyrt i längden att köpa allt på hemköp och jag som har ICA kundkort tjänar på att shoppa där. Vuxenpoäng!

Men ja handlar inte bara mat. Nejnej. Så här ett par dar innan lön kör ja en vända på stan och kikar på sånt ja ska köpa. Kommer garanterat bla bli en kavaj från jobbet. Nåt ja inte behöver lägga ner tid på är årets julklänning för den är redan inköpt minsann. Kanske ska ha ett svart rosettskärp till. Kanske, kanske inte.

Nu blir det snart sova av i nybädda säng. Mysssss!

Kramar

Kommentarer

  • Elin säger:

    Sööt du är föör go :) Bra insiativ av dej me like very much!! You go girl tihi

    2009-11-24 | 19:09:36

Kommentera inlägget här: