Sandras

Disco + Bowling = Discobowling

Kategori:

Jaaa, nu ska vi se. Lördagen tillbringades först i cityarkaden såklart. Sen gick jag hem och dog av huvudvärk. Ipren in my mind! Lite vila sen va man på banan igen. Michele kom och hälsa på. Kramkram såklart. Vi fixade till den bästa tacomiddagen EVER. Mästerkockarna ;)

Sen bar det iväg till bowlingen. Alla bowlar. Det tycks vare det nya att syssla med. Och det är ju socialt och jättekul. MEN...när man är två som spelar så hinner man ca 4 serier OCH karln fick säkert 10 stikear!!! Sjukt!! Vad fick jag, spärrar här och där men inget i jämförelse med det dära. Nästa gång blir pil och båge eller tennis.

Strike eller inte. OM jag är nöjd med min helg. Ibland är det så skönt att bara umgås med killar. Okomplicerat. Man bara är. Jag vill ju bara vara.

Hoppas eran helg har varit faaaaantastisk för det äru värd (:

Nu: Fram med min partner in crime SATC boxen innan P.Hotel 22.00 haha kul förkortning eller inte...det ska tydligen komma nya gäster ikväll och röra om i singelgrytan. Spännande. Minst sagt. Eller inte.

xoxo
(nu när vi är inne på det här med Upper East Side)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: