Sandras

Do I Know You?

Kategori:

Varför läser du min blogg?
Är vi kompisar?
Känner vi varann?
Vet du vem jag är men jag har ingen aning om vem du är?
Har nämligen hänt mig tidigare..man ser lite ut som ett frågetecken
Följer du bloggen dagligen?

Läser du för att du är nyfiken?
Luskar?
Det vore ju tragiskt...
Intresserad av mitt liv?
Är bloggen kul?
Trälig?
Ngt spec ni vill läsa om?
En sak är säker: Gillar du randigt , fest och vampyrer så gillar du garanterat min blogg!

Kom igen, du läser ju av nån anledning (:
Lite konstiga fredagsfunderingar såhär mitt i idol.
Om Erik för övrigt åker ut kan dom ju lika gärna lägga ner programmet.
Han är min Idol!

Kram till er alla <3

Kommentarer

  • joline säger:

    jag läser varje dag bara för du är sååå söt, jätte bra blogg.

    2009-11-22 | 13:47:07

Kommentera inlägget här: