Sandras

En Varulv, En Människa Och En Vampyr

Kategori:

Det är inget annat än väldigt bra film. Ja, jag är förtrollad. Igen. Det är så magiskt på ngt sätt. Jag sveps med i allt. Man vill ju se tredje filmen nu på direkten och då vill jag gå på galapremiären. Snälla ta mig dit!

Jag bjöd alltså min bästa lillebror på bio igår. Och OM han är värd att bli bjuden på bio av mig. Marcus och jag är ett team. Vi har en egen "Hårdrockschargång". Det va fullsatt såklart med majoriteten tjejer. Det blev nån generell vissling när Jake tog av sig tröjjan. Jag förstår verkligen inte vad dom menar....Tssss, skojja bara :P Hej och hå!

Nu är det dags att klä på sig ngt och vika kläder igen. Min första kund som jag hade häromdagen va en helt underbar kund. Hon gilla A L L T jag tog fram. Hon tyckte verkligen att jag hade bra stil och ögat för olika kroppsformer. Tackar och bockar såklart och alla plagg va jättefina. På riktigt. Men jag såg ju allra mest dollarteckan och ett evigt klirr. Jag är trotsallt försäljare. Scchhhh, det är förstås hemligt. Guuuud va jag älskar mitt jobb när sånna hära guldkorn kommer så man får visa vad man går för.



Hårdrock vare!
Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: