Sandras

Glögg Är Gott

Kategori:

Folk började dricka glögg igår. Jag har redan druckit upp en första flaskan...lättglögg såklart. Jag gilllar glögg helt enkelt.

Från mina snälla kunder igår till en mindre trevlig idag. Förstår inte att man orkar... Det är verkligen inte jag som är VD och sätter reglerna för Bestseller koncernen!!!! Jag är andramann som följer skrivna regler. Hon vart inte nöjd fast ja gjorde ett undantag och mötte henne halva vägen. Vad är det frågan om? Ska inte dom äldre föregå med gott exempel och vara våra förebilder när det gäller att uppföra sig? Men men det är bara att skaka av. Bättre imorn.

Resten av dagen va bra. Omhängning med Ullis. Joline lär sig hänga väggar. Nästa gång tar du a-ytan tjejen. Inga problem för dig eller hur (:

Nu loggar jag ut. Tillbaka till kärleken - Glöggen. Hej på re!

Kommentarer

  • simone säger:

    Hej hej=) Vilken fin blogg du ha, kolla in min vet jag=) ha en bra dag=) kramis

    2009-12-01 | 10:09:38
    Bloggadress: http://simonesnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här: