Sandras

Jag Är Myset Personifierad

Kategori:

OM jag tog sovmorgon idag. Finns det ngt bättre att vakna som en utvilad sessa, kocka kaffet och förflytta sig till soffan med sitt duntäcke och tända ett litet ljus. Här ska jag befinna mig tills det är dags för jobb igen. Jag njuter.

Borde egentligen ta mig till gymmet. Träningen har kommit lite skym undan i veckan.Annat för mig.  Ja ställde till och med in pw med rara louise. För myk höstruskväder för mig.

Jag föredrar myset idag :)

Mötet med finbesöket gick bra. Hon va kortare och yngre än va jag trodde. Hi. Ett redigt handslag, med tillhörande presentation och jag hängde en krok som emma hade sagt ;) Viktigt med krokar mina läsare. Hon va helnöjd med butiken. Varor på rätt plats, häng och fronter va oxå bra. Ja som va en sån nervös tjej... Med tanke på att vi inte har ngn riktig RC nu så ser vi oss lite som egna, sjukt kul och det tycks funka :)

Kramar om


Kommentarer


Kommentera inlägget här: