Sandras

Kvällen Har Sin Egna Potensial

Kategori:

Ja laddar!
Inte bästa vädret men de är ju bara för att dt är november...
Drickan ska inhandlas. För idag vet jag att systemetet är öppet.

Mina finaste tjejer kommer att glänsa ikväll.
Vad blir då min outfit? Ja efetr diverse djupdykningar blir det:
läderbrallor, volanger, silver, lite nitar och klackar såklart så att man blir en lång och ståtlig tjej.
Är jag godkännd? Hope so (:
Jag glänser på mitt lilla egna sätt, i smyg. Hi.

Fast om jag ska va helt ärlig så längtar jag nästan lite till att vakna imorgon 
och veta att jag får ligga i soffan hela dagen.
Dessa söndagar är för mig få förunnat.

Har ställt upp med att vi kan tillbringa kvällen här innan (:
Inga som helst problem för mig! Säg ngt jag inte skulle göra för dom här underbara damerna.

Men nu: Dags och söta till sig lite - bagel i all ära med Rebecca,
litet mannfall på Linda som stöper dom årliga juleljusen, men henne får ja krama senare.
Tur det!

Kramar om

Kommentarer


Kommentera inlägget här: