Sandras

Mando Diao + Jag

Kategori:

Satan va jag lyssna på Mando för ngt år sen. Specielllt Gloria. Men nu har dom ju gjort en remake på den. Och jag är fast IGEN. Jag kan knappt gå en meter utan min i-pod. Har exakt 1 min och 23 sekunder till jobbet och då hinner ja trycka på play. Hela tiden, sover till och med med podden under sessakudden. Musik är terapi för mig.

Annars då? Ledig idag. Yesssss (: Ställer in mig mentalt för en veckas jobb med och vi startar med inventering imorgon. Wiiieee! Iaf upp och gå med Louisen imorse, brandholmen runt it is för oss. Hem och söta lite efter det. Hitta en grå A formad jacka i gömmorna. "Nämen vad är detta" Typ som ny med stor lovely krage. Den, mina snyggaste lårhöga stövlar och "lilla my toffsen" ,som mamma säger. (Men ser tydligen mitt ansikte då enligt henne. Hon är rara hon. Hi) fick det bli idag. Sen iväg och träffade en annan stjärna. Medina. Långfika. Check!

Sen påminnde magen min att den va hungrig och inte riktigt nöjd med endast kladdkaka och kaffe. Why? :P Slängde ihop lite couscous och kryddiga korvar. Dog i soffan efter det, mättis och ruggig av regn och november framför smallwille och simpsons. Ligger och laddar för dansen klockan 5 och core direkt efter det. Måste verkligen dra mig upp från min sköna filt och klä på mig träningskläderna exakt....NU.

Kramar om

Kommentarer


Kommentera inlägget här: