Sandras

Sjukt Bra Dag

Kategori:

Du har kännt mig länge, kan min typ av melodi. Det där är inte min :)

Dagen började med ett race mellan mig och mamma vs marcus till stan. Det är inte ofta jag ser mamma köra 130 på 90 väg. Vi låg bra till väldigt länge. Trodde att vi skulle ta hem segern men M la i nån superväxel och vann. Lite svårt att förmedla kännslan men jag skratta i hela 16 kilometer :)

Vidare till Ikea, kungens kurva. Va vi har handlat alltså eller M rättare sagt. Trodde han skulle tröttna efter en kvart men han höll ut riktigt bra. Jag stilla mitt köpbehov genom att plocka till honom. Schhh..stoppa ner doftljus till honom i smyg. Sån är jag :P

Det övergripande temat för dagen har ändå varit Sean Banan. Dragit usla skämt och härmat honom hela dagen. Vad vi än sa kom vi in på Sean. Mamma bara skaka på huvudet hela tiden. Hon är iof van. Det är inte ofta som det inte spårar när syskonen Gustavsson sätter igång. Kul :)

Dagens konstigaste: En kvinna stod bakom mig i restaurangkön och säger tilll mig "men ska du ha så där många köttbullar." Trodde jag skulle få slippa sånna kunder idag. Sist jag kolla så åt ja hur många köttbullar ja vill....

Väl hemma hämtar jag min vita a formade ullkappa från kem. Å så fin den blev. Nöjd att jag äntligen tog mig tid att göra det lixom. Redo att bli använd igen.

Sen när jag kom innanför dörren kom jag på att jag vill ha en ny mysdress. Sagt och gjort vänder om och drag ut på stan, nu sitter jag i den mest sköna skapelse. Ljusrosa brallor och vit/rosa randig tröja. Favvo redan!

Det va det, har inget speciellt att klaga på :) Life is good! Nu ska ja återgå till fruktsalladen och glöggen.

Va rädd om dig!

Kramar om

Kommentarer


Kommentera inlägget här: