Sandras

Är Du Snäll?

Kategori:

En utav mina allra bästa vänner, Michele.
Är bland det snällaste man kan vara.
Ingen är som honom.
På riktigt.
Enligt mig regnar det typ guldstjärnor över honom.
Jag är så glad över att få vara hans vän. 
Generellt sätt,
om fler va som honom skulle den här världen lite bättre tror jag.

Jag vet faktiskt en till men vi är bara bekanta.
Ja erkänner, ja trodde inte att han va så snäll innan jag hade börjat prata med honom.
Men för att lätta mitt samvete lite sa jag "Värst va snäll du är, vet du det!" till honom idag.
Ett stort leende och svara kort och gott "Det måste man va".
Jag log och nicka tillbaka.

Folk har uppfattningar om mig med. 
Bland annat att jag ser arg ut.
Det va ju bland det roligaste jag hade hört på länge :)

Be nice, ok!
Ha inga förutfattade meningar.
Glöm inte att ge komplimanger till dom du tycker om <3

Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: